מתי נגיש תביעה?

בכל מקרה בו, נפגעת ו/או נפצעת ו/או פגעו בזכויותיך ו/או רכושך ניזוק ו/או הפרו התחייבות ו/או לא קיימו חוזה מולך, או בכל מקרה אחר בו נוצר מצב אשר העניק לך הרגשה שנעשה לך עוול כזה או אחר – אנחנו כאן לשירותך !

מה צריך לעשות?

בכל במקרה בו התעוררה בלבך ההרגשה כי זכויותיך נפגעו, ראשית יש להתייעץ עם מומחה בתחום המשפטי הספציפי אשר קשור למקרה האישי שלך.

במה המשרד שלנו יכול לעזור?

במשרד עורכי דין אלגבי  אגבלי ושות' אשר פועל על דרך עריכת דין שיתופית, ומורכב ממספר משרדי עורכי דין עצמאיים אשר מתמחים בנושאים שונים, תוכל למצוא את עורך הדין הנכון ביותר בשבילך!

המומחים שלנו כאן על מנת לבחון את המקרה הספציפי שלך ולהמליץ מה הדרך המשפטית הנכונה ביותר עבורך על מנת שתוכל לקבל את כל הסעדים והזכויות אשר מגיעות לך.

על מנת שתוכל לקבל את העצה המשפטית הנכונה ביותר עבורך, תחילה עלייך להשאיר את פרטיך תחת הכותרת צור קשר ולתאר בקצרה את מהות הפנייה, בתוך זמן קצר אחד המומחים שלנו יצור קשר ויעניק לך ייעוץ משפטי ראשוני בחינם!

למה דווקא עריכת דין שיתופית?

חיי היום יום מלמדים כי לעולם בעיה תהיה אשר תהיה מורכבת ממספר נושאים כך לדוגמא רבים המקרים בהם הליך פשיטת רגל מלווה בתיק גירושין או תיק תאונת דרכים מלווה בתביעת ביטוח לאומי בגין תאונת עבודה, הלכה למעשה עורך דין אשר עוסק בנושא או נושאים בודדים יכול למצוא עצמו מתעסק בין היתר בנושאים אגב התמחותו דבר אשר עלול להוות בעיה או מכשול. בעריכת דין שיתופית מצוי הפתרון, הלכה למעשה תחת קורת גג אחת יושבים מספר משרדי עורכי דין עצמאיים כולם בנושאי התמחויות שונות כגון: נזיקין, משפט אזרחי, משפט מסחרי, משפט פלילי, דיני משפחה, דיני עבודה, הוצאה לפועל, מקרקעין ועוד ומשלבים את הידע המשפטי אשר מצוי ברשותם על מנת לסייע ללקוח וליתן את הפתרון המועיל ביותר עבור הלקוח הכל תחת קורת גג אחת.

גלילה לראש העמוד

הגיע הזמן לחפש את הצדק - הורים יקרים אנו כאן לתמוך בכם - בתביעה כנגד המוהל המסוכן ״הרב משה דרעי״ בעקבות הסיפור שנחשף בחדשות 13 , במידה וילדיכם נפגע מהרב הינכם מוזמנים לפנות אלינו באמצעות הטופס המצורף